DOLAR 34,7999 0.27%
EURO 36,8294 -0.07%
ALTIN 2.942,590,29
BITCOIN %
İstanbul
°

02:00

İMSAK'A KALAN SÜRE

adana haber - agrı haber - haber ajansı - akdag haber - akit tv haber - almanya haber - ana haber bülteni - news haber - ankara haber - arabistan haber - asayiş haber - spor haber - ataköy haber - avrupa gazetesi - avustralya haber - aybastı haber - azerbaycan haber - bağdat haber - bartın haber - başakşehir haber - basın bülten - batum haber - bayburt haber - beykent haber - bilişim haber - boomerang haber - çankırı haber - cnbc haber - cnn haber - dobra haber - doğuş gazetesi - dolunay haber - doruk haber - dünya haber merkezi - ermenistan haber - flash haber - fox haber - fox tv haber - fransa haber - gazete gündem - gaziantep haber - gaziantep haber - giresun haber - global bülten - gümüşhane haber - gümüşhane manşet/a> - gürcistan haber - haber28 haber - 365 haber - 365tv haber - haber60 haber - haber ajansı - haber aktif - best haber - birgün haber - objektif haber - haber özetleri - sizin haber - hakkari haber - hep haber - ığdır haber - ılgın haber - ingiltere haber - internet haber - iskenderun haber - istihbarat haber - kadının sesi haber - kanada haber - kanal24 haber - kanal7 haber - kanal a haber - kanal t haber - kapsam haber - karadeniz haber - karamürsel haber - kazakistan haber - kent haber - kıbrıs haber - kıbrıs tv haber - küçükçekmece haber - maçka haber - madtv haber - magazinpress haber - makedonia haber - malatya haber - megachannel haber - merkez ana haber - muş haber - olay tv haber - öncü haber - özbekistan haber - özgür haber - özlem haber - parti haber - pause haber - polis haber - samsun gazete haber - sandıklı haber - seçim haber - sendika haber - show haber - show tv haber - sivil haber - star tv haber - suriye haber - tatil haber - teşkilat haber - tokat gazete haber - trt1 haber - türkistan haber - tv5 haber - tvnet haber - ultra haber - ulusal bülten haber - ulusal kanal haber - vatan haber - uluslararası haber - yerel bülten haber - yeryüzü haber - zaman haber - adalet haber - adana gündem haber - alem haber - aliağa haber - amasya haber - anadolu manşet haber - ankara güncel haber - antalya haber - antep gazetesi haber - askeri haber - aydın haber - bağcılar haber - basın haber - beylikdüzü haber - beypazarı haber - beyşehir haber - bodrum haber - bomba haber - bozkır haber - cep haber - çeşme haber - denizli gündem haber - doğubeyazıt haber -elbistan haber - erzurum gündem haber - evrensel haber - evrim haber - gaziantep bülten haber - girişim haber - gölbaşı haber - 365 haber - 44 haber - 73 haber - 77 haber - aksiyon haber - arşiv haber - bir haber - channel haber - karadeniz haber - özet haber - port haber - sosyal haber - haber yazıyo - haber yelkeni - hemen haber - istanbul haber - istanbul son haber - kandıra haber - kars manşet haber - kayseri manşet haber - magazin tv haber - merzifon haber - nesil haber - news haber - onay haber - ordu manşet haber - şafak haber - samsun manşet haber - sarıyer haber - sarıyer son haber - sky haber - tarım haber - taşova haber - trabzon manşet haber - video haber - yükseliş haber - zafer haber - küre haber - haber - haber - anadolu haber - antakya haber - çarşamba haber - aksiyon haber - haber turu - ulusal haber - internet gazetesi haber - millet gazetesi haber" - moda haber -organik haber -smart haber -terme haber - zara haber
sponsor reklam
L’Oréal, cilde ve saça dair teknolojik inovasyonlarını tanıttı
56 okunma

L’Oréal, cilde ve saça dair teknolojik inovasyonlarını tanıttı

ABONE OL
21 Temmuz 2024 00:36
L’Oréal, cilde ve saça dair teknolojik inovasyonlarını tanıttı
0

BEĞENDİM

ABONE OL

Kişiselleştirilmiş, kapsayıcı ve sorumlu güzellik taahhüdüyle çalışmalarını farklı bir boyuta taşıyan L’Oréal, tekno-güzellikten aldığı güç ile “Herkes İçin Güzellik” başlığı altında konumlandırdığı inovasyonlarını geliştirmeyi sürdürüyor. Tekno-güzellik şirketi, Viva Teknoloji Fuarı’nda üretken yapay zeka destekli kişisel güzellik asistanını, artırılmış kreatif içerik üretimi platformunu ve kızılötesi ışık teknolojisiyle geliştirdiği saç kurutma makinesini tanıttı.

L’Oréal, gücünü teknoloji ve inovasyondan alan yenilikçi deneyim portföyünü genişletiyor. Tekno-Güzellik şirketi, son olarak Paris’teki Viva Teknoloji Fuarı’nda cilde ve saça dair teknolojik inovasyonlarını tanıttı. Şirket, güzellik içerik laboratuvarı, yeni kişisel güzellik asistanı teknolojisi, kızılötesi ışık teknolojisinden faydalanan saç kurutma makinesi ve yeni nesil cilt bakım cihazını tüketicileriyle buluşturdu. Ayrıca, bilimsel araştırma ve ürün testlerinde kullanılmak üzere insan derisine benzeyen suni deri teknolojisi Skin Technology by L’Oréal’in de lansmanını gerçekleştirdi.

Teknolojinin gücüyle dünyanın dört bir yanındaki insanların yaşamlarını, güzellikle iyileştirdiklerini söyleyen L’Oréal Grup Araştırma, İnovasyon ve Teknolojiden Sorumlu CEO Yardımcısı Barbara Lavernos, “VivaTech’te, diğer yeniliklerin yanı sıra, Skin Technology by L’Oréal’i de tanıttık. Gerçek insan cildi ile daha fazla benzerlikte özellikler taşıyan, kozmetik ve sağlık sektörlerindeki araştırmacılar için heyecan verici olanakların önünü açacak yeni biyo-bazlı cilt teknolojimiz için heyecanlıyız” dedi.

İnsan cildini yakından taklit ediyor

Yapılan açıklamaya göre biyolojinin, mekaniğin ve elektroniğin birleşimiyle hayata geçen Skin Technology by L’Oréal, egzama ve sivilce gibi cilt problemlerinin yanı sıra bronzlaşma ve yaralanma gibi insan derisinin karşı karşıya kalabileceği durumları daha yakından taklit edebiliyor. Şirket, bu teknolojiyi daha da geliştirmek için şu anda dünya çapındaki yeni girişimlerle ve tanınmış enstitülerle çalışıyor.

Şirket aynı zamanda kreatif içerik üretimini bir sonraki adıma taşıyacak gelişmiş teknolojiler için bir laboratuvar niteliği taşıyan üretken yapay zeka temelli güzellik içerik laboratuvarı CREAITECH’i de ilk kez tanıttı. CREAITECH, GenAI deneyleri için güvenli bir alan olarak, L’Oréal’in marka uyumlu ve yerelleştirilmiş içerik oluşturma sürecini 37 güzellik markası genelinde ölçeklendirmesini mümkün kılıyor. Meta ve önde gelen içerik üreticileriyle bir iş birliğine gittiğini de duyuran şirket, üreticiliğin sınırlarını zorlayan teknolojilerin artmasında da destek oluyor.

‘Yeni Güzellik Kodları Üreitcisi Programını’ devreye aldı

İnsan üreticiliği sayesinde teknolojinin en hayranlık verici halini aldığını ve bunun hem insanlara hem de markalara kendilerini ifade etmek için güçlü bir araç sunduğunu belirten L’Oréal Grup Dijital ve Pazarlama Direktörü Asmita Dubey, “CREAITECH GenAI Güzellik İçerik Laboratuvarımız, insan elinin ve üretken yapay zeka araçlarının birlikte neler başarabileceğinin bir kanıtıdır. Yeni Marka Özel Modellerimiz ile GenAI’yi markalarımızın benzersiz görsel kodlarını tanıması ve yenilikçi güzellik kampanyalarını daha hızlı başlatması için eğitebiliriz. Daha da önemlisi, bunu harici iletişimimizde ürün faydalarını desteklemek veya geliştirmek için yapay zeka tarafında oluşturulan yüz, vücut, saç ve cildin gerçeğe yakın görüntülerini kullanmamayı da içeren sorumlu yapay zeka ilkelerimizden ödün vermeden yapabiliriz” ifadelerini kullandı.

Meta ile birlikte, yeni nesil üç boyutlu, artırılmış gerçeklik ve yapay zeka temelli içerik üreticilerini güçlendirmek ve güzellikte yeni üretici sınırları keşfetmek için “Yeni Güzellik Kodları İçerik Üreticisi Programı nı devreye aldıklarını ekleyen Dubey şöyle devam etti, “L’Oréal Paris, Lancöme ve La Roche-Posay markalarımız en son teknoloji araç ve tekniklerden yararlanma konusunda uzman 30 üreticiden oluşan bir ekiple iş birliği yaparak bu alanlara öncülük ediyor. Amacımız, yükselen üretici ekonomide teknolojik üreticiliğini serbest bırakmaktır” dedi.

Tüketiciler için güzellik teknolojisi

Açıklamaya göre, Kiehl’s Derma-Reader, klinik görüntüleme teknolojisini kullanarak cildi analiz ediyor, hem cilt yüzeyinde hem de cilt altında 11’den fazla cilt özelliğini ölçüyor. Ölçüm sonucunca cilt bakım rutinine eklenecek ürünlerin yanı sıra yaşam tarzı ipuçları da öneriliyor.

Lancöme RENERGIE NANO YÜZEY YÜZEYCİSİ | 400 BOOSTER, cildin stratum korneum katmanına kozmetik ürünlerinin cilde nüfuzunu ve ürün performansını artırmak için özel olarak geliştirilmiş bir güzellik cihazı. Bu cihaz, evde klinik olarak test edilmiş sonuçlar elde etmek için 400’den fazla ultra hassas nano uçtan oluşan çığır açan patentli nanoçip teknolojisiyle güçlendirildi.

L’Oréal Paris Beauty Genius, tüketicilerin güzellikle ilgili her şeyi basit ve kolay bir şekilde öğrenmelerine olanak tanıyan, yapay zeka destekli, hepsi bir arada bir kişisel güzellik asistanı olarak öne çıkıyor. Beauty Genius bu sayede kullanıcılarına kişiselleştirilmiş teşhisler ve öneriler sunabiliyor.

L’Oréal Professionnel AirLight Pro, hem saç hem de çevre için devrim niteliği taşıyan bir saç kurutma deneyimi sunuyor. Hem güzellik profesyonelleri hem de tüketiciler için tasarlanan AirLight Pro, kızılötesi ışığı yüksek hızlı rüzgarla birleştirerek saç yüzeyindeki suyu verimli bir şekilde kurutuyor, daha iyi saç kalitesi sağlamaya yardımcı oluyor ve her bireyin pürüzsüz, parlak saçlar elde edilmesini sağlıyor.

L’Oréal Professionnel My Hair [iD] Saç Okuyucusu, renk, gri yüzdesi, saç lifi çapı ve yoğunluğu dahil olmak üzere birçok kriteri ölçümleyen ve bunun için ultra hassas optikler kullanan benzersiz bir saç rengi analiz cihazı. Kullanıcılara her seferinde doğru, kişiselleştirilmiş saç rengini sunabiliyor.

Sektördeki test standartlarını yükseltti

Skin Technology by L’Oréal, 40 yılı aşkın bir süredir biyolojik ve dermatolojik araştırmalar için son teknolojiye sahip test modelleriyle insan cildinin yeniden yapılandırılmasına öncülük ediyor. Skin Technology by L’Oréal insan derisinin karmaşıklığını taklit eden kapsayıcı test modelleri oluşturmak için biyoloji, mekanik ve elektroniğin gücünü birleştirerek, kozmetik endüstrisindeki test standartlarını yükseltirken, sağlık ve araştırma sektöründeki ve start-up’lardaki oyunculara da olanak sağlıyor.

L’Oréal CREAITECH GenAI Güzellik İçeriği Laboratuvarı geçtiğimiz sekiz ay boyunca, WPP NVidia motorunun yanı sıra diğer birçok farklı modelleri kullandı. Bu teknoloji için, 20’den fazla üretici yapay zeka teknolojisinden faydalanılırken, 1.000’den fazla güzellik ile ilgili görsel oluşturularak test edildi. Test edilen teknoloji için markaların üretici ekipleriyle de düzinelerce atölye çalışması gerçekleştirildi. Bunun yanı sıra CREAITECH, markaya uygun içerik üretmek için L’Oréal markalarının temel kodlarıyla eğitilmiş markaya özel modellerin geliştirilmesine de öncülük ediyor. La Roche-Posay ve Kérastase, içerik oluşturma süreçlerinde bu özel hizmeti kullanan ilk markalar oldu.

L’Oréal Grup ve Meta, yeni nesil üç boyutlu, artırılmış gerçeklik ve yapay zeka içerik üreticilerini güçlendirmek ve güzellikte yeni üretici sınırları keşfetmek için ‘Yeni Güzellik Kodları İçerik Üreticisi Programı’nı tanıttı. Bu program, güzelliğin yeni kodlarını belirleyerek içerik üreticisi ekonomisini desteklemeyi amaçlıyor. L’Oréal Paris, Lancöme ve La Roche-Posay, markalarının en son teknoloji araç ve tekniklerden yararlanma konusunda uzman 30 içerik üreticisinden oluşan ekiple gerçekleştirilen iş birlikleri kapsamında, bu yeni teknolojinin gelişimi önemli bir yere sahip.

Dijital Sürdürülebilirlikte öncü uygulamalar

Dünyanın dördüncü en büyük reklam vereni olan şirket, sektörün dijital faaliyetlerinin ürettiği karbondioksit (CO2) emisyonlarını ölçmeye ve bunların çevresel etkilerini azaltmaya öncülük ediyor. Şirket, VivaTech’te 360 derece dijital sürdürülebilirlik için çabalarına olanak tanıyan şu üç ortaklığıyla öne çıktı:

Şirket, dijital medya karbon ayak izinin ölçülmesine olanak tanıyan, 47 ülkede faaliyet gösteren Fransız start-up IMPACT+,

İçerik prodüksiyon çekimlerindeki temel karbon ayak izinin ölçümlenmesine olanak tanıyan bir yeşil teknoloji ortağı ADGREEN,

Web sitelerinin karbon ayak izinin ölçümlenmesine olanak tanıyan bir Fransız girişimi olan FRUGGR ile dijital alanda sürdürülebilirlik için ortaklık geliştirdi. – İSTANBUL

Kaynak: İhlas Haber Ajansı / Ekonomi

En az 10 karakter gerekli


HIZLI YORUM YAP
Full HD Film izlededektifkıbrıs escorteryaman escortEscort Eryamanankara escortDeneme Bonusu Veren Sitelertanıtım yazısıeryaman escortkıbrıs escort bayansex bonusu veren porno siteleriyerli pornoDeneme bonusu veren sitelergaziantep escortgaziantep escortmersin escortkayseri escortkayseri escort
deneme bonusu veren siteler genellikle platformda sunulan yeni oyunları keşfetmelerine yardımcı olur. Kullanıcılar, deneme bonusları sayesinde sürekli olarak güncellenen oyun kataloğunu inceleyebilir ve yeni favori oyunlarını bulabilirler.
bahis siteleri kullanıcıların spor müsabakalarına bahis yapmalarını sağlar. Türkiye'de yasal bahis siteleri, Spor Toto Teşkilatı tarafından denetlenir. Yabancı bahis siteleri ise lisanslı olup, uluslararası alanda hizmet verir. Bahis siteleri, mobil uygulamalarla da kolay erişim sağlar.
deneme bonusu veren siteler
deneme bonusu veren siteler deneme bonusu veren siteler deneme bonusu veren siteler deneme bonusu veren siteler deneme bonusu veren siteler